ajankohtaista

Brändärit, uusi komediasarja

Uusi 10-osainen komediasarja Brändärit MTV3-kanavalla 7.9. alkaen.

Salatut elämät -sarjasta solmittu kolmivuotinen jatkosopimus

Salkkareiden syyskausi alkaa maanantaina 25.8. MTV3-kanavalla. Sarjan jatkosta on solmittu kolmivuotinen sopimus ja sopimuksen myötä Salatuista elämistä tulee tähän mennessä pitkäkestoisin suomalainen draamasarja.

Selaa uutisia

Muualla mediassa

Salatut elämät -sarjasta solmittu kolmivuotinen jatkosopimus

Salkkarit Salkkareiden syyskausi alkaa maanantaina 25.8. MTV3-kanavalla....

Salkkarit huojentaa ulkomaalaisten homojen tuskaa - "Selviän seuraavaan päivään"

Sarjassa homoja näyttelevien Eliaksen ja Larin tarina on saanut huomiota Alaskassa ja Intiassa asti....

FremantleMedia Finland Oy

Palaa etusivulle

FremantleMedia

FremantleMedia on maailman suurimpia toimijoita tv-brändien luomisen, tuottamisen ja jakelun alalla. Yhtiö vastaa useista maailman katsotuimmista prime time -viihdeohjelmista, draama-, asiaviihde- sekä lasten ja perheen ohjelmista, ja osaaminen ulottuu aina sisällöntuotannosta lisensointiin, monimedia- ja tuotteistettuun viihteeseen sekä peleihin ja kotiviihteen tarjontaan. FremantleMedia Groupilla (johon kuuluvat muun muassa FremantleMedia International, FremantleMedia Digital & Branded Entertainment, FremantleMedia Kids & Family Entertainment, FremantleMedia North America, UFA, FremantleMedia UK, FremantleMedia Australia, Ludia, @radical.media ja Original Productions) on mittava kansainvälinen verkosto ja toimintoja 25 maassa, joissa tuotetaan yli 60:tä formaattia. Vuosittain tämä tarkoittaa 9 100:aa tuntia ja 400:aa ohjelmalähetystä. Yhtiö jakelee myös yli 20 000 tuntia sisältöä yli 200 eri alueella. FremantleMedialla on tarjonnassaan maailman kuuluisimpia ja pisimpään esitettyjä formaatteja, ja se tuottaa maailmanlaajuisesti ohjelmia kuten Idols, Talent (tuotetaan yhteistyössä Sycon kanssa Britanniassa ja Yhdysvalloissa), The X Factor (tuotetaan yhteistyössä Sycon kanssa Britanniassa ja Yhdysvalloissa), Take Me Out, Reikä seinässä, Family Feud, The Price is Right, Maajussille morsian, Through the Keyhole, Gute Zeiten Schlechte Zeite, Wentworth, Neighbours, Generation War, Salatut Elämät, Grand Designs, Project Runway, Tree Fu Tom ja Strange Hill High. FremantleMedia kuuluu Euroopan johtavaan viihdeverkostoon RTL Groupiin, jonka omistaa 75,1 prosentin osuudella kansainvälinen mediayhtiö Bertelsmann. www.fremantlemedia.com.

FremantleMedia

FremantleMedia is one of the largest creators, producers and distributors of television brands in the world.  It is responsible for many of the world’s highest rated prime time entertainment, drama, serial drama, factual entertainment and kids & family programming, with capabilities that extend from content creation to licensing, digital and branded entertainment, gaming and home entertainment. The FremantleMedia Group (which includes FremantleMedia International, FremantleMedia Digital & Branded Entertainment, FremantleMedia Kids & Family Entertainment, FremantleMedia North America, UFA, FremantleMedia UK, FremantleMedia Australia, Ludia, @radical.media and Original Productions, among others) has an outstanding global network with operations in 25 countries, creating over 9,100 hours of programming a year, rolling out more than 60 formats and airing 400  programmes a year worldwide. The company also distributes more than 20,000 hours of content in over 200 territories. FremantleMedia has some of the world’s most famous and long running formats in its catalogue, and globally produces such programmes as: Idols, Got Talent (co-produced with Syco in the UK and the US), The X Factor (co-produced with Syco in the UK and the US), Take Me Out, Hole In The Wall, Family Feud, The Price is Right, Farmer Wants A Wife, Through the Keyhole Gute Zeiten Schlechte Zeite, Wentworth, Neighbours, Generation War, Salatut Elamat, Grand Designs, Project Runway, Tree Fu Tom and Strange Hill High.  FremantleMedia is part of RTL Group, the leading European entertainment network, which is in turn 75.1 percent owned by the international media company Bertelsmann. www.fremantlemedia.com